Per a totes les entitats que heu de tramitar documentació via ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA important:
- Tots els tràmits que cal fer amb la Generalitat de Catalunya s’han de fer mitjançant Administració electrònica, ja no es pot fer servir l’Oficina de Benestar i Família de la Generalitat que és ubicada a Olot i tot ha de ser mitjançant tramitació electrònica, si hi ha dubtes sobre aquesta tramitació la Generalitat posa a disposició un telèfon perquè us puguin assessorar. Aquest telèfon és: 872.975.124 en horari de 9 h-15 h i cal dir que sou una entitat.
- Per altra banda a totes les entitats d’Olot que han de fer tràmits via administració electrònica amb l’Ajuntament d’Olot i tinguin preguntes de com procedir amb l’administració electrònica també s’ha destinat un telèfon i mail per ajudar a resoldre aquests dubtes. OAC 360º, el telèfon és: 872.220.089 en horari de 8 h -20 h i també un mail de suport: suport_eadministracio@olot.cat