L’Ajuntament engega una iniciativa per facilitar els tràmits fiscals i laborals a les entitats d’Olot

A conseqüència dels canvis de normativa que afecten especialment les associacions, representants de diferents entitats s’han dirigit a l’Ajuntament d’Olot per mostrar la seva inquietud davant el desconeixement que tenen respecte a les obligacions que han de complir (tant a nivell fiscal com laboral), i quines repercussions poden tenir per les entitats i les persones que les representen.

Després de les conferències sobre els canvis de normativa que es van portar a terme durant el 2015, des de l’Institut Municipal de Promoció de la Ciutat d’Olot i el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa s’ha volgut fer un pas més facilitant que les entitats puguin rebre un assessorament individual i informació adaptada en funció de com sigui cada entitat i les activitats que dugui a terme.

És per aquest motiu que l’Ajuntament, amb el suport de diferents assessories de la ciutat, engega una campanya que consisteix en una primera visita gratuïta a una de les assessories que s’han sumat a la iniciativa.

L’objectiu és que les entitats puguin informar-se i assessorar-se sobre tot allò que han de complir en l’àmbit fiscal i laboral. L’assessoria farà una primera valoració gratuïta i oferirà un pressupost el més ajustat possible en funció de la particularitat de cada entitat.

La voluntat és facilitar a les associacions que volen gestionar-se correctament, informació de què han de fer i quines implicacions té per la seva entitat, i d’aquesta manera estar en condicions de poder decidir com organitzar-se.

Per poder-se  acollir a la iniciativa les associacions que ho desitgin han de passar a recollir un val a partir de demà divendres 18 de març al Consorci d’Acció Social de la Garrotxa (plaça Palau, 8) o a l’Institut Municipal de Promoció d’Olot (Tomàs de Lorenzana, 15).

En aquest val hi trobaran la llista de les assessories que s’han sumat a la iniciativa i a les quals podran sol·licitar hora de visita abans del 8 d’abril. Caldrà presentar el val en el moment de la trobada.

Les assessories són:

ADADE ASSESSORS: C. Tomàs de Lorenzana, 18 1r. 2ª (972 276 050)
AG ASSESSORS GARROTXA, SL: C. Pintor Galwey, 2, 1r. (972 268 260)
ASSESSORIA AULINAS: Plaça Palau, 11 (972 261 789)
ASSESSORIA OLIVERAS, SL: Pl. del Mig, 1 (972 268 461)
COMPTE 9: C. Tomàs de Lorenzana, 24, 2 (972 268 617)
GABINET PERMAR, SL:C. Pere Bretcha, 1-A (972 275 260)
GESTORIA CASTELLS, SL: C. del Pare Roca, 6 (972 260 174)
GESTORIA GIRGAS, SL: Plaça Balmes, 1 (972 261 596)
JIC ASSESSORS FISCALS: Avda. Santa Coloma, 63 (972 269 602)
RIBAS ÁLVAREZ OLOT, SL: C. Pou del Glaç, 20 Baixos (972 276 401)
TAX ASS. I GESTIÓ: Plaça Catalunya 15-17 (972 270 593)

Per a més informació:

Institut Municipal de Promoció d’Olot 972 26 01 52 (extensió 1)

Consorci Acció Social de la Garrotxa 972 26 66 44

Publicada el

Feu un comentari